Minden jobb lesz! Elisa Polystar rendszere a 4iG-nél

Fekete Péter, a 4iG csoport vezérigazgatójaA Elisa Polystar automatizált hálózatüzemeltetési- és felügyeleti rendszer bevezetéséről írt alá együttműködési szerződést finn társaság és a 4iG. Az együttműködés első fázisában az innovatív megoldást elsőként a Vodafone Magyarországnál vezetik be.

A 4iG Magyarországon elsőként vezeti be az Elisa Polystar Zero-Touch NOC termékén alapuló megoldását a hálózatfelügyeleti folyamatok automatizálására. A megoldás célja a hálózatüzemeltetés magasabb szintű biztosítása, ezáltal pedig az ügyfélélmény javítása. A 4iG Csoporttal kötött szerződés értelmében az Elisa Polystar a magyar leányvállalatok közül elsőként a Vodafone Magyarországnál vezeti be az iparágban csúcsminőséget képviselő adatoperációs Zero-Touch NOC megoldásait. A finn cég innovatív megoldásai lehetővé teszik a szolgáltató számára, hogy olyan nyílt architektúrát építsen ki, amely több hálózati forrásból nyeri az adatokat, lehetővé téve azok integrált kezelését.

A beérkező adatokat a megoldás hiba jellegű esemény után kutatva folyamatosan monitorozza, így emberi beavatkozás nélkül képes a felmerülő problémák előrejelzésére, a kialakult hibák felderítésére és adott esetben azok megoldására is, ezzel lehetővé téve az üzemeltetők számára a hibakezelési folyamataik automatizálását. A megoldás képes automatikusan hibajegyet generálni az önállóan felismert problémákra, amelyek így azonnal a megfelelő kezelőcsapathoz kerülnek, akik meg kezdhetik a hiba elhárítását. Az Elisa Polystar saját finnországi hálózatában alkalmazott zártkörű virtuális hálózatfelügyeleti megoldás a riasztások 100 százalékát képes kezelni, ami a hálózati incidensek 71 százalékos csökkenését és 79 százalékkal gyorsabb kezelését eredményezi.

„Az Elisa Polystarral való együttműködés fontos mérföldkő a 4iG Csoport és a Vodafone Magyarország életében egyaránt, mivel a jövő az olyan automatizált hálózatoké, amelyek gyorsaságot és megbízhatóságot kínálnak ügyfeleinknek. A telekommunikációs iparág dinamikusan változik, mi pedig szeretnénk ennek a változó környezetnek az élvonalában elhelyezkedni, hogy az ügyfeleink számára a lehető legmagasabb minőségű szolgáltatást nyújthassuk” – mondta Fekete Péter, a 4iG Csoport vezérigazgatója.

„Az Elisa Polystar elkötelezett amellett, hogy olyan felhő alapú megoldások sorát kínálja, amelyek a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás és az egyedi adatkezelési eszközökkel a teljesen önműködő hálózatokhoz járulnak hozzá. A távközlés területén meglévő tapasztalataink, automatizálási területen szerzett tudásunk és a komplexitás kezelésének képessége miatt élen járunk a hálózatfelügyelet területén” — nyilatkozta Anssi Okkonen, az Elisa Polystar vezérigazgatója.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Egyre nagyobb hiány van szakképzett munkaerőből

csü febr 29 , 2024
ShareTweetPinShareSoha nem látott gyorsasággal alakul át a munkaerőpiac, a folyamatok a cégvezetőket és az alkalmazottakat is állandó alkalmazkodásra késztetik – mondták a Magyar Nemzeti Bank (MNB) és a PwC Magyarország gazdasági tanácsadó munkaerőpiaci konferenciájának szakértői. Kandrács Csaba, az MNB alelnöke úgy vélte, hogy a munkaerő-utánpótlásnál ma már nem a tudás […]
munkaerőpiac

És még ez is...