Javítaná felkészületségét az LG Electronics

LG ElectronicsSzervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival.

Az LG vállalati ügyfélélmény-központot (CX Center) hozott létre, amely közvetlenül az LG központ alá tartozik majd. Az ügyfélélmény-központot Lee Chul-bae ügyvezető alelnök irányítja majd, aki korábban a vállalat dizájnmenedzsment-központjának vezetője volt. A CX Center fő feladata a zökkenőmentes, kibővített vásárlói élmény megteremtése lesz. A központ emellett olyan stratégiák és módszertanok kidolgozásáért felel majd, amelyek még innovatívabb megoldásokat hozhatnak a terméktervezés, az ügyfélszolgálat és a jövőbeli üzleti modellek terén, azaz az ügyfélélmény minden szakaszában. Az ügyfélélmény-központhoz tartozik majd egy stratégiai üzletág (CX Strategy Division) is, amelynek feladata az egész vállalatra kiterjedő célok és alapvető feladatok feltárása és előmozdítása lesz, valamint ide tartozik majd a vállalat korábbi Life Soft elnevezésű kutatóközpontja (LSR) is, amely LSR Customer Research Center néven működik majd tovább, és a vásárlók attitűdjeit, fogyasztói élményeit vizsgálja majd.

A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és továbbra is garantálja, hogy az LG egyedi élményt és értéket kínáljon a vásárlók számára.

Az LG új, platformok üzletága (Platform Business Center) új szerepet kap majd az LG ThinQ szolgáltatások integrálásában és szervezésében, amely feladatokat korábban a vállalati és üzleti divíziók között osztott szét a vállalat. A 2021 júliusában létrehozott üzletág az LG platformok elkötelezett felhasználóinak szóló adatalapú felület létrehozásán dolgozik majd. A központot a továbbiakban az LG alelnöke, Jung Ki-hyun vezeti majd.

Az LG továbbra is az ellátásilánc-menedzsment javítására és a jelenleg is kiemelkedő digitális átalakulási (DX) képességeinek bővítésére összpontosít. Ennek érdekében a vállalat beszerzési és ellátásilánc-menedzsment központjai Globális Műveleti Központ néven folytatják tevékenységüket, a termelésmérnöki kutatóintézet divízió funkcióit és szerepét pedig a termeléstervezési divízió veszi át. A vállalat reményei szerint a Globális Műveleti Központ a digitális átalakuláshoz kapcsolódó technológiákon alapuló fejlesztések előmozdításával szinergiákat hoz majd létre a vállalat összes műveletében – többek között a termelésben, a beszerzésben és az ellátásilánc-menedzsmentben.

A szórakoztató elektronikai üzletág fogyasztói értékteremtésének növelése érdekében a vállalat létrehozza a szórakoztató elektronikai kutatás-fejlesztési laboratóriumi központ (HE R&D Lab Institute) alá tartozó Indonéziai Kutatási és Fejlesztési Osztályt, amely egyúttal erősíti majd, és tengerentúli létrehozásával növelni kívánja a vevői értékteremtés képességét, hogy fokozza a tengerentúli kutatás-fejlesztési és gyártási bázisok közötti együttműködést.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Siker: lezárult a szupergyors internet elért Iváncsára

vas dec 4 , 2022
Az Invitel Távközlési Zrt. a Dunaújvárosi járás területén befejezte a vezetékes hálózat fejlesztését. A beruházások célja az volt, hogy szélesebb körben elérhetővé váljon a járásban élők és az ott dolgozók számára a minőségi, gyors internetszolgáltatás. A nemrégiben Iváncsán megépített hálózatok átadásával lezárult projekt során 527 lakossági, üzleti és közintézményi végpont […]
FTTH

És még ez is...