Még mindig a Facebook a legkedveltebb kkv-marketingeszköz

Miklovicz NorbertA kis- és közepes vállalkozások (kkv) kedvenc marketingeszköze 2022-ben a Facebook volt.

Ez derül ki a Magyar Marketing Fesztivál szervezői által készített, legfrissebb, KKV Marketing Felmérés 2022 című kutatásából (Lásd lent a teljes anyagot! A -szerk- megj.), amelynek keretén belül 1300 kis- és középvállalkozás döntéshozót kérdeztek. A nem reprezentatív felmérés szerint a megkérdezettek 49 százaléka növelte a forgalmát a 2022-es évben. A válaszadók 44 százaléka nyilatkozott úgy, hogy még mindig a cégvezető foglalkozik a marketinggel. „Ez egyébként pozitív trendfordulás, mert korábban túlnyomó részt a cégvezetők foglalkoztak ezzel is” – mondja Miklovicz Norbert, a kutatás vezetője.

A kutatásból kiderül, hogy 2022-ben a vállalkozások marketingjének három fő iránya volt: Új termék fejlesztése, új marketing eszközök és új piacok felkutatása. Bár az ajánlások és értékelések gyűjtésének fontossága erősödött a korábbi évekhez viszonyítva, a TOP5 KKV marketing eszköz 2022-ben:

  • Facebook oldal
  • Facebook hirdetés
  • Google Ads
  • Weboldal
  • SEO


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Agykéreg: új kommunikációs csatornát fedeztek fel magyar kutatók

vas jan 15 , 2023
Az agykéreg és az információfeldolgozásban legfontosabb kéreg alatti partnere, a talamusz között új kommunikációs csatornát fedeztek fel és írtak le a Kísérleti Orvostudományi Kutatóintézetének (KOKI) kutatói a Lausanne-i Egyetemmel együttműködve. Ez az új idegi útvonal jelen van a magasabb rendű kognitív funkciókban résztvevő homloklebenyhez tartózó (frontális) agykérgi régiókban, de hiányzik […]
agy

És még ez is...