mínuszos.hu

Még mindig a Facebook a legkedveltebb kkv-marketingeszköz

Miklovicz NorbertA kis- és közepes vállalkozások (kkv) kedvenc marketingeszköze 2022-ben a Facebook volt.

Ez derül ki a Magyar Marketing Fesztivál szervezői által készített, legfrissebb, KKV Marketing Felmérés 2022 című kutatásából (Lásd lent a teljes anyagot! A -szerk- megj.), amelynek keretén belül 1300 kis- és középvállalkozás döntéshozót kérdeztek. A nem reprezentatív felmérés szerint a megkérdezettek 49 százaléka növelte a forgalmát a 2022-es évben. A válaszadók 44 százaléka nyilatkozott úgy, hogy még mindig a cégvezető foglalkozik a marketinggel. „Ez egyébként pozitív trendfordulás, mert korábban túlnyomó részt a cégvezetők foglalkoztak ezzel is” – mondja Miklovicz Norbert, a kutatás vezetője.

A kutatásból kiderül, hogy 2022-ben a vállalkozások marketingjének három fő iránya volt: Új termék fejlesztése, új marketing eszközök és új piacok felkutatása. Bár az ajánlások és értékelések gyűjtésének fontossága erősödött a korábbi évekhez viszonyítva, a TOP5 KKV marketing eszköz 2022-ben:


 

Exit mobile version