Márciustól szárnyalni fog a Yettel márka

Kovács András Péter, YettelMárciustól Kovács András Péter vezeti a Yettel Márka- és marketingkommunikációs Igazgatóságát, és felel a telekommunikációs márka építéséért és marketingkommunikációs tevékenységéért.

Kovács 14 éve tölt be különböző pozíciókat a hazai marketingkommunikációs szakmában. A 37 éves szakember ezalatt gyártott tévéműsort a TV2-nek, dolgozott ügynökségnél, az ACG kreatív ügynökségnél, és kétszer is megfordult a Magyar Telekom kampánycsapatában, legutoljára mint osztály-, illetve szegmens vezető, ahonnan a Yettelhez érkezik. Korábban az RTL Magyarországnál a vezérigazgató kommunikációs tanácsadójaként dolgozott, illetve építette a nemzetközi országmárkát a 2024-es Budapesti Olimpiai és Paralimpiai pályázaton, és a Magyar Turisztikai Ügynökség márka főosztályvezetőjeként.

„Óriási lehetőség, hogy Magyarország egyik legfrissebb márkájának újabb lendületet adjunk, és termék- és szolgáltatásinnovációval, illetve egy megkülönböztető kommunikáción keresztül pörgessük fel a hazai telkó piacot. Nagyon megtisztelő, hogy része lehetek ennek a csapatnak és közösen dolgozhatunk azon, hogy az emberekkel megismertethessük a digitalizáció adta lehetőségeket egy igazán dinamikus telkó tolmácsolásában. Természetesen eddig is figyelemmel kísértem a Yettel kampányait és látom, hogy a csapatban megvan a felkészültség, a naprakészség és a megfelelő mennyiségű humor is, hogy együtt nagy dolgokat vigyünk véghez. Nagy köszönet Bölöni Olgának, aki az érkezésemig megbízott vezetőként összefogja és viszi előre a márkát” – jelentette ki Kovács.

Bölöni OlgaBölöni Olga

Bölöni 2019 májusában Marketing Communication Managerként érkezett a Telenorhoz és egészen 2022 májusáig integrált kommunikációs kampányok fejlesztésével foglalkozott a lakossági mobil és otthoni szolgáltatások területén (termék, illetve platformbevezető kampányok, vagy a Covid időszakra adott rapid reagálású „Itt vagyunk egymásnak” kampány). A márkaváltást követően, 2022 júniusától a Brand Management Group csapat vezetőjeként felel a Yettel márka menedzsmentjéért. Aktív szerepet játszott a Telenor rebrandingjében, mely egyszerre volt a csapat számára kihívás és izgalmas lehetőség. Kiemelkedő eredménynek tartja, hogy a Yettel márkaismertsége már igen rövid időtávon felülmúlta az előzetes kalkulációkat, ami jó alapot adhat a további építkezéshez. A 2021. évi karácsonyi kampányidőszakhoz kapcsolódó, erős társadalmi érzékenységű és számos szakmai elismeréssel díjazott „Mondd te is többet: Itt vagyok – A kis gyufaárus lány története” márkaaktiváció az ő nevéhez is kötődik. Az új márka életében az eddigi legnagyobb szabású aktivitás, a Yettel Stage koordinációjáért felelős, amely egy nyáron indult új zenei platform a hazai piacon.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Martí az MTVA online igazgatója

pén febr 16 , 2024
ShareTweetPinShareMartí Zoltánt, az M4 Sport szerkesztőjét nevezte ki az MTVA Online Igazgatóság vezetőjének Papp Dániel vezérigazgató. Az MTVA Sajtó és Marketing Irodájának tájékoztatása szerint a Szalézi Szent Ferenc-ösztöndíjas, tavaly a közmédia év riporterének választott, a műsorkészítés és az internetes tartalomgyártás területén is jártas szakember február 15-től tölti be új pozícióját. […]
Martí Zoltán

És még ez is...