Állítólag a mobilalkalmazások a vállalkozások új arcai

carsharing-mobil-appAz Oracle új tanulmánya szerint az Y generáció közel 55 százaléka nyilatkozott úgy, hogy egy rosszul működő mobilalkalmazás miatt kevésbé használnák az adott vállalat termékét vagy szolgáltatását. A jelentés szerint a millenniumi vagy ezredfordulós nemzedéknek is nevezett Y generáció 39 százaléka kevésbé ajánlaná mások számára a gyenge mobilalkalmazással rendelkező vállalat termékeit vagy szolgáltatását, 27 százalék pedig emiatt negatív visszajelzést is adna. Ezek az eredmények azt mutatják, hogy ha a vállalatok jelenlegi és jövőbeli ügyfeleiknek nem biztosítanak megfelelő felhasználói élményt kínáló, a márkaértéket pontosan tükröző mobilalkalmazásokat, akkor elidegeníthetik az Y generáció tagjait maguktól, akik inkább a jobb mobilalkalmazásokat kínáló vállalatokhoz fordulnak.

A jelentésből az is kiderül, hogy az Y generáció tagjai elzárkóznak a kéretlen, a személyes igényeik szempontjából irreleváns értesítések elől, azonban boldogan fogadják a támogatást valamilyen értéknövelt kommunikáció formájában. A korosztály 73 százaléka szívesen vásárol valamilyen terméket vagy szolgáltatást mobilalkalmazások használatával. A válaszadók 71 százaléka örömmel intézi számlafizetéseit, 65 százalék pedig szívesen küld visszajelzéseket és panaszokat a vállalkozásoknak mobilalkalmazásokon keresztül. A célcsoport több mint fele (56 százalék) tehát nem kér mobiltelefonos értesítéseket, és ugyanennyien nem is reagálnak ezekre, annak ellenére, hogy közel ötven százalék szerint a kapott értesítések személyre szabott üzenetek voltak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.