Vodafone: chatbot funkcióval bővült az ÉletMentő applikáció

ÉletMentő appA Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) ÉletMentő applikációja chatbot funkcióval bővült, ami gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújt, emellett az elsősegélynyújtást is támogatja. Csató Gábor elmondta: jelenleg már az üzleti és a mesterséges intelligencia elemeit is használják az életmentés számos területén, köztük a Vodafone Magyarország Alapítvánnyal idén januárban elindított ÉletMentő applikációhoz is. Az alkalmazást az indulása óta már mintegy félmillióan töltötték le, és közel 2500 segélyhívás érkezett az appon keresztül a mentésirányítókhoz — ismertette az OMSZ főigazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Meredeken csökken a feltöltőkártyás előfizetések száma

szo aug 8 , 2020
Az első negyedév végén az aktív sim-kártyák száma 12,6 millió volt, 3,8 százalékkal több, mint egy évvel korábban — derült ki a Központi Statisztikai Hivatalnak (KSH) a Távközlés, internet, televíziószolgáltatás című, 2020 első negyedévét bemutató, ágazati statisztikai tükörből. A képet finomítja, hogy az előfizetések száma tartalmazza az m2m-kártyák számát is. […]
sim-kártya

Friss, ropogós