Nem jó most életmóddal, utazással vagy élelmiszer-szállítással foglalkozó appnak lenni

A Huawei friss kutatásának válaszadói szerint a magyar felhasználók körében leggyakrabban használt alkalmazás sorban a Facebook 73,50, a Messenger 46,95 és az Instagram 38.06 százalék; míg összességében a legkevésbé fontos alkalmazáskategóriába az életmóddal 3,1, az utazással 5,1 és az élelmiszer-szállítással 5,2 százalék kapcsolatos appok tartoznak. Vannak olyan, minden korosztály körében kedvelt alkalmazások, mint a Facebook, „fiatalosak”, mint a Messenger, az Instagram, a YouTube, a TikTok vagy a Spotify, és „olyan appok, amelyek főként az idősek körében népszerűek”, mint a Viber. A válaszadók 71 százalékának kevesebb, mint harminc alkalmazása van a mobiltelefonján, ebben egyetlen korosztályban sincs szignifikáns differencia.

A negyvennél több alkalmazással rendelkezők Budapesten (19 százalék) vagy a megyeszékhelyen (16 százalék) élnek. A kutatásból egyértelműen kiderült, hogy a magyar felhasználóknak nincs sok alkalmazás a telefonján (átlagosan harminc a világátlag hatvanhoz képest), azokkal viszont több időt töltenek, éppen ezért jobban kötődnek kedvenceikhez. A kutatás eredményéből kiderült, a 18–24 évesek nagyobb valószínűséggel tölt le egy plusz alkalmazást az új funkció miatt, addig az idősebb korosztályok inkább cserélik a meglévőt egy jobbal, amiben az előző appnál fejlettebb funkciók is megtalálhatók.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.