Új marketingigazgatót neveztek ki az NNG térképszoftver-szállító menedzsmentjébe — jelentette be a társaság. A szigorú tekintetű Heikki Laine több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek piacán. Laine elsősorban a versenyképes stratégiával, a terméktervezéssel és a portfóliókezeléssel foglalkozik majd. A szakember korábban mérnökként, technológiai stratégaként és bejegyzett szabadalmi ügyvédként is szerzett tapasztalatokat. Laine startupoknál és Fortune 100 vállalatoknál építette a karrierjét, mostani váltását megelőzően, a Cognata cég termék és marketing alelnökeként az önvezető járművek szimulációs szoftvereivel foglalkozott. Korábban a Honeywell repülőgépipari portfólióján dolgozott, és több mint tíz évet töltött a HARMAN-nál, ahol az autóipari termékek stratégiáját irányította. Arról nem szól a közlemény, hogy a tavaly augusztusban kinevezett Ludvig Orsolyát miért cserélték le Lainre.
És még ez is...
-
2020. augusztus 30.
Idén Both András nyerte el a Braun Péter-díjat
-
2012. augusztus 2.
Wehring a VT-SOFT és a UNIT4 élén
-
2013. október 20.
Telekom társadalmi felelősségvállalás: 250 főt bocsátanak el
-
2017. szeptember 12.
Elindult a Pikrea
-
2012. május 15.
Lemondott a Yahoo vezérigazgatója
-
2014. november 7.
„Ászoktól” szabadul a Magyar Telekom