Új marketingigazgatót neveztek ki az NNG térképszoftver-szállító menedzsmentjébe — jelentette be a társaság. A szigorú tekintetű Heikki Laine több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek piacán. Laine elsősorban a versenyképes stratégiával, a terméktervezéssel és a portfóliókezeléssel foglalkozik majd. A szakember korábban mérnökként, technológiai stratégaként és bejegyzett szabadalmi ügyvédként is szerzett tapasztalatokat. Laine startupoknál és Fortune 100 vállalatoknál építette a karrierjét, mostani váltását megelőzően, a Cognata cég termék és marketing alelnökeként az önvezető járművek szimulációs szoftvereivel foglalkozott. Korábban a Honeywell repülőgépipari portfólióján dolgozott, és több mint tíz évet töltött a HARMAN-nál, ahol az autóipari termékek stratégiáját irányította. Arról nem szól a közlemény, hogy a tavaly augusztusban kinevezett Ludvig Orsolyát miért cserélték le Lainre.
És még ez is...
-
2014. május 13.
Major: végre lehet magyar tagja az ITU-nak
-
2017. február 5.
Rehus az IBM magyarországi helytartója
-
2020. október 26.
Szilágyival erősít a Magyar Telekom
-
2024. április 3.
Magyarország – Szlovénia: Márkus a Mastercard élén
-
2014. március 20.
Laska büszke Drozdyra
-
2012. november 27.
Végre egy határozott lépés a munkanélküliség ellen