Új marketingigazgató az NNG-nél

Új marketingigazgatót neveztek ki az NNG térképszoftver-szállító menedzsmentjébe — jelentette be a társaság. A szigorú tekintetű Heikki Laine, NNG marketingigazgatóHeikki Laine több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek piacán. Laine elsősorban a versenyképes stratégiával, a terméktervezéssel és a portfóliókezeléssel foglalkozik majd. A szakember korábban mérnökként, technológiai stratégaként és bejegyzett szabadalmi ügyvédként is szerzett tapasztalatokat. Laine startupoknál és Fortune 100 vállalatoknál építette a karrierjét, mostani váltását megelőzően, a Cognata cég termék és marketing alelnökeként az önvezető járművek szimulációs szoftvereivel foglalkozott. Korábban a Honeywell repülőgépipari portfólióján dolgozott, és több mint tíz évet töltött a HARMAN-nál, ahol az autóipari termékek stratégiáját irányította. Arról nem szól a közlemény, hogy a tavaly augusztusban kinevezett Ludvig Orsolyát miért cserélték le Lainre.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.