Musknak sikerült a Twitter hirdetési bevételeit a felére csökkentenie

Elon MuskA Twitter pénzforgalma továbbra is negatív, mivel a hirdetési bevételek közel ötven százalékkal csökkentek, és a vállalatnak nagy az adósságterhe – közölte Elon Musk.

A bejelentés csalódást keltett, mert az elért „eredmények” elmaradnak a márciusi várakozásától. Musk akkori jóslata szerint a Twitter júniusra pozitív pénzforgalmat érhet el, bár a piaci elemzőknek sem világos, hogy a hirdetési bevételek csökkenését milyen időtávra értette Musk. A milliárdos azt mondta, hogy a Twitter 2023-ban három milliárd dolláros bevételt érhet el, a 2021-es 5,1 milliárddal szemben. A lejtmenet a legújabb jele annak, hogy a Musk által a Twitter októberi felvásárlása óta hozott agresszív költségcsökkentő intézkedések önmagukban nem elegendőek ahhoz, hogy a Twitter pozitív cash flow-t érjen el, és arra utal, hogy az oldal hirdetési bevételei talán nem álltak helyre olyan gyorsan, mint ahogy Musk a BBC-nek adott áprilisi interjújában sugallta, miszerint a legtöbb hirdető visszatért az oldalra.

Több ezer alkalmazott elbocsátása és a felhőszolgáltatások költségeinek csökkentése után Musk azt mondta, hogy a vállalat a 2023-ra tervezett 4,5 milliárd dollárról 1,5 milliárd dollárra csökkentette az adósságot nem tartalmazó kiadásait. A Twitternek évente mintegy 1,5 milliárd dolláros kamatfizetést is állnia kell a felvásárlásához szükséges hitelek adósságai miatt. Az, hogy Musk Linda Yaccarinót, a Comcast NBCUniversal korábbi reklámfőnökét vette fel vezérigazgatónak, azt jelezte, hogy a Twitter számára a hirdetésértékesítés prioritást élvez, még akkor is, ha az előfizetési bevételek növelésén dolgozik. Yaccarino június elején kezdett el dolgozni a Twitternél, és elmondta a befektetőknek, hogy a Twitter a videós, alkotói és kereskedelmi partnerségekre kíván összpontosítani, és már a korai tárgyalásokon van politikai és szórakoztatóipari szereplőkkel, fizetési szolgáltatásokkal, valamint hír- és médiakiadókkal — számolt be a Reuters.

A Twittert a laza tartalommoderálás miatt kritizálták, amit számos hirdető kivonulása követett, akik nem akarták, hogy hirdetéseik nem megfelelő tartalmak mellett jelenjenek meg. A Twitter a napokban közölte, hogy az általuk kiválasztott tartalomkészítők jogosultak lesznek arra, hogy megkapják a cég hirdetési bevételeinek egy részét, hogy minél több tartalomkészítőt vonzanak az oldalra.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Hajnalban szünetelni fog a vasúti jegyértékesítés

ked júl 18 , 2023
ShareTweetPinShareA rendszer karbantartása miatt nem működik a vasúti jegyértékesítés szerdán 0 órától 3 óráig a menetrendi tervezőben (Elvira), a MÁV-applikációban, az automatáknál, a vonatokon (jegyvizsgálóknál) és a jegypénztáraknál – közölte a Mávinform. A megye- vagy országbérletet vásárlók az orszagberlet.hu oldalon tájékozódhatnak előre az értékesítési helyekről.   ShareTweetPinShare
vonatjegy

És még ez is...