Megújult az Invitel online ügyfélszolgálata

LangsteinerMarianneAz Invitel a közelmúltban megújította az online ügyfélszolgálatát.

Az Invitel több hónapos előkészítő munkával, elégedettségi felmérésekkel és szemkamerás mélyinterjús kutatásokkal tervezte meg online ügyfélszolgálati rendszerének teljes körű megújítását, amelynek eredményeit már a felhasználók is láthatják és tapasztalhatják a szolgáltató weboldalán. Az új felület egy hónapja működik és a számos pozitív visszajelzés mellett, a használhatóság növekedését bizonyítja az is, hogy ez időszak alatt a megvalósított kérések száma több mint 25 százalékkal emelkedett.

Gyorsabb, átláthatóbb, felhasználóbarátabb

Az Invitel által elvégzett személyes interjúk és a kutatások eredményei is azt mutatták, hogy az ügyfelek egyre szívesebben és növekvő bizalommal intéznek minél több ügyet online, ha az adott funkciókat könnyen és gyorsan megtalálják a cég honlapján. Az esetek a portfólió sokszínűsége miatt igen szerteágazóak, így az új rendszer legnagyobb kihívása az volt, hogy ezeket úgy mutassák meg az online felületen, hogy a kevésbé jártas- és a tapasztalt felhasználók is pár kattintással elérhessék azokat az információkat, amelyekre az ügyintézés során szükségük lehet.

„Számunkra az ügyfél kényelme az első és ezt nem csak minőségi szolgáltatásaink kialakításakor, hanem az ügyintézésnél is szem előtt tartjuk. Személyesen az Invitel Pontokban és az Invitel Napokon fordulhatnak hozzánk ügyfeleink, de elérhetnek minket Telefonos Ügyfélszolgálatunkon, valamint e-mailben, chaten, Facebookon és a honlapunkon is” – mondta el Langsteiner Marianne, az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati üzletágának vezetője. „Fontos feladat volt számunkra az online ügyfélkiszolgáló rendszer megújítása, mert az elmúlt években nem csak a technikai lehetőségek, hanem ügyfeleink igényei is megváltoztak. Bízunk abban, hogy az új struktúra és design, valamint a kibővült kényelmi funkciók az oldalunkra látogatók és munkatársaink számára is gyorsabbá teszik majd az ügyintézést” – tette hozzá Langsteiner.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Tizenötmilliós büntetéssel megúszta a Magyar Telekom

sze nov 16 , 2016
Tizenötmilliós pénzbírsággal büntette a Magyar Telekomot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).  A fogyasztók a korábbiakkal ellentétben most már a Magyar Telekom minden ügyfélszolgálatán leadhatják a szolgáltatáshoz szükséges eszközöket: a set top boxokat, routereket és azok tartozékait. A hatóság vizsgálata szerint a szolgáltató több esetben jogsértően fizettetett az ügyfelekkel kártérítést […]
forint

És még ez is...