Már megint jön a Crunch és az Amuse

Idén ötödszörre rendezi meg a Prezi és az IBM Budapest Lab két egyedülálló régiós konferenciáját.

Netflix, Facebook, Linkedin, Shopify – csak néhány azok közül a technológiai világcégek közül, akiknek vezető mérnökei, szakértői bepillantást engednek abba, hogy mi a titka egy sikeres, adatvezérelt vállalkozásnak. Minderre a Prezi és az IBM Budapest Lab által megrendezett Crunch (data) és Amuse (UX) konferenciákon kerül sor október 16-18. között a Vasúttörténeti Parkban, ahová idén is mintegy 1400 látogatót várnak a régióból. A Crunch konferencia elsősorban azoknak a cégvezetőknek, adatmérnököknek, termékmenedzsereknek szól, akik vállalkozásukat a legfejlettebb, adatvezérelt módszerekre és technológiákra szeretnék felépíteni, de érdekes azoknak is, akik a legnagyobb Big Data szakértőktől szeretnének tanulni, fortélyokat ellesni, vagy inspirálódni. A User Experience-re fókuszáló Amuse a terméktervezésen és felhasználói kutatásokon túl valamennyi olyan témát érinti, amely 2019-ben releváns lehet egy designernek vagy terméktervező csapatnak. Josh Clark nyitóelőadásában a mesterséges intelligencián alapuló termékek tervezésével és az ezzel kapcsolatos kihívásokkal foglakozik majd, de a rendezvény kiemelt témája lesz az etika is, azaz hogy a technológia milyen hatást gyakorol az érzelmekre, és mi a designerek ehhez kapcsolódó felelőssége.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Ez is elkerülte hazánkat: elindult a Fujitsu startup-akcelerátor programja

hét okt 7 , 2019
ShareTweetPinShareA Fujitsu elindította észak- és nyugat-európai akcelerátor programját, amely gyorsabb hozzáférést nyújt a startupoknak a valós piaci lehetőségekhez, és a digitális átalakulás szolgálatába állítja az ellenőrzött minőségű, új technológiákat szállító vállalkozások kreativitását. A Fujitsu azt is bejelentette, hogy az európai program hatásának erősítése érdekében a japán vállalatok közül elsőként részt […]
startup

És még ez is...