Lenovo all-in-one: kampány, nagydíj, show, gála, party, club

A Lenovo szerdán tartotta első Motivátor Nagydíj kampányának döntőjét, ahol az öttagú szakmai zsűri két hónap alatt, hatvan pályázat közül választotta ki azt a csapatot, akik egymillió forintot, valamint értékes Lenovo gépeket vihettek haza. A BP Shoppal közösen megrendezett rendhagyó show keretein belül a Lenovo kiemelt partnereit is díjazta, ahol egész éves együttműködésüket köszönte meg. A díjátadó gálát a Lenovo első DOER Party-ja, a vállalat legújabb kezdeményezése zárta. A Lenovo legújabb kezdeményezéseinek, a Motivátor Nagydíjnak és a DOER Clubnak nem titkolt célja az igazi DOER életérzés megteremtése és a tehetséggondozás — áll szó szerint a társaság közleményében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Szakmává válhat az online marketing

sze dec 4 , 2013
Az online marketing, mely 2007-ben még részterület volt, mára szakterületté vált. Míg az Ogilvy tanulmánya szerint 2007-ben a B2B marketingeseknek csupán 15 százaléka használta a közösségi médiát, 2012-re ez az arány már 91 százalékra növekedett. Az internet egyértelműen a nyomtatott újságok és különféle magazinok rovására növelte előnyét a reklámpiacon. Míg […]

Friss, ropogós