A Lenovo szerdán tartotta első Motivátor Nagydíj kampányának döntőjét, ahol az öttagú szakmai zsűri két hónap alatt, hatvan pályázat közül választotta ki azt a csapatot, akik egymillió forintot, valamint értékes Lenovo gépeket vihettek haza. A BP Shoppal közösen megrendezett rendhagyó show keretein belül a Lenovo kiemelt partnereit is díjazta, ahol egész éves együttműködésüket köszönte meg. A díjátadó gálát a Lenovo első DOER Party-ja, a vállalat legújabb kezdeményezése zárta. A Lenovo legújabb kezdeményezéseinek, a Motivátor Nagydíjnak és a DOER Clubnak nem titkolt célja az igazi DOER életérzés megteremtése és a tehetséggondozás — áll szó szerint a társaság közleményében.
Next Post
Szakmává válhat az online marketing
sze dec 4 , 2013
Az online marketing, mely 2007-ben még részterület volt, mára szakterületté vált. Míg az Ogilvy tanulmánya szerint 2007-ben a B2B marketingeseknek csupán 15 százaléka használta a közösségi médiát, 2012-re ez az arány már 91 százalékra növekedett. Az internet egyértelműen a nyomtatott újságok és különféle magazinok rovására növelte előnyét a reklámpiacon. Míg […]
És még ez is...
-
2014. szeptember 18.
Változik az Adobe üzletpolitikája: a nyertes a Trans-Europe
-
2014. december 18.
A könyvelők díjazzák a Lenovot
-
2016. október 11.
Robotgyártó gigásszal fog össze a Microsoft
-
2015. április 1.
Ismét jó évet zárt a Huawei
-
2016. május 9.
Folytatja a visszakapaszkodást a Samsung Zrt.
-
2016. február 26.
Kelet-Közép-Európában a BT a legjobb