2014 legfontosabb fogyasztói trendjei II.

Az Ericsson ConsumerLab azonosította 2014 és az azt követő időszak legfontosabb fogyasztói trendjeit.

A testünk lesz az új jelszavunk. A weboldalak egyre hosszabb jelszavakat követelnek meg: számok, betűk és szimbólumok keverékével, amelyeket szinte lehetetlen megjegyezni. Éppen ezért egyre nagyobb a biometriai alternatívák iránti érdeklődés. A felmérés azt találta, hogy az okostelefon-használók 52 százaléka inkább az ujjlenyomatát szeretné használni a jelszavak helyett, és 48 százalékukat érdekelné a képernyő zárolásának feloldásához használt retinafelismerés. Összesen 74 százalék véli úgy, hogy 2014 során a biometriai azonosítókat használó okostelefonok elterjedtté válnak majd.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.