Közösséget építene a Magyar Telekom

social-networkA Magyar Telekom az online vállalattá válás újabb fontos lépéseként felhasználók párbeszédére épülő új, komplex közösségi oldalt indított Gondolatbörze néven — jelentette be a társaság. A társaság által – a vállalat Okosdigitális Programjának legújabb színtereként, a Digitális Magyarország program egyik platformjaként – létrehozott, felhasználói tudást megosztó közösségi oldal a vállalat termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos kérdések megválaszolásának hatékony és gyors formáját kínálja. A Gondolatbörze az ügyfelekkel való közvetlen és nyilvános interakcióhoz, gondolatmegosztáshoz nyújt komplex segítséget: a fórum ötletmegosztó és blogfelület is lesz egyben, ahol lehetőség nyílik a szakértő és a kezdő felhasználók és alkalmazók találkozására.

A Gondolatbörzén a felhasználói keretek között bárki bármit kérdezhet, bármihez hozzászólhat, véleményt formálhat, segítséget nyújthat. Ez utóbbi esetében – a segítségnyújtásra adott sikerességi visszajelzés, a kérdező általi elfogadás alapján – a rendszer rangsorolja a kérdésre adott megoldásokat. Így a hasonló problémával bejelentkező következő felhasználónak már nem kell a válaszok között keresgélnie: a válaszlista első helyére a megoldás kerül. A rendszer szakértői háttértámogatással folyamatosan moderált, a beérkező kérdésekre a közösség tagjai reagálnak, adott türelmi időn túl pedig a Magyar Telekom szakemberei adnak választ.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Hasít a Lexmark

hét nov 24 , 2014
A Lexmark Magyarország bemutatta a vállalat legújabb szolgáltatásait, megoldásait, megújult arculatát, illetve ismertette új stratégiáját. Csucska Péter, a Lexmark Magyarország ügyvezetője elmondta, hogy több szempontból is nagyon sikeres éveket tudhatnak maguk mögött, hiszen az elmúlt időszakban a vállalat tizenegy akvizíciója zárult le, és idén novemberben – immáron negyedik egymást követő […]
taps