Elkészült az első retro közösségi film

 

Egyedi kezdeményezést indított útjára a Hungexpo Zrt. a Budapesti Nemzetközi Vásár kapcsán. A cég a BNV retro tematikájához kapcsolódva hirdette meg az első közösségi forgatást a kiállítás Facebook oldalán. A forgatás különlegessége, hogy mind a szereplők, mind a stábtagok a közösség tagjaiból verbuválódtak. Az alkalmi forgatócsoport elkészült a munkával: létrehozták a BNV három részes retro közösségi filmjét. Az alkalmi forgatócsoport tagjai a forgatás napján találkoztak először. A stábtagok a legtöbb szavazatot megszerző jelöltek közül kerültek ki. A feladatot a Facebook közösség által megszavazott helyszínen, az általuk kiválasztott használati tárgyak szerepeltetésével kellett megvalósítaniuk. A felvételekből készült három részes reklámsorozat az interneten már megtekinthető. A filmben idézett életérzés az idei vásáron visszaköszön, hiszen az október 3-7. között megrendezésre kerülő BNV a retro jegyében várja a látogatókat tartalmas programokkal és szórakozási lehetőséggel.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Gartner elismerés a Xeroxnak

sze okt 17 , 2012
  A Gartner legfrissebb jelentése szerint az idei eredményeinek köszönhetően a Xerox vezető pozíciót tölt be a Desktop Outsourcing (asztali alkalmazások/megoldások kiszervezése)terén. A Magic Quadrant felmérésében a kutatócég a szolgáltatók ügyfél kiszolgálási teljesítményét mérte fel. Vizsgálták ennek a területnek a fejlettségét a résztvevő cégeknél, és értékelték megoldásaikat. A Xerox vezető […]

Friss, ropogós