Indul az IBM Budapest Lab

IBM Budapest Lab néven indul budapesti fejlesztőközpont, amelynek feladata új technológiák kifejlesztése az IBM Cloud Video üzletág számára.

A központ elsődleges célja, hogy más IBM egységekkel együttműködve olyan kognitív megoldásokat hozzon létre az IBM Cloud Video részeként, melyek segítségével ügyfelei képesek lesznek még több adatot és információt kinyerni a videótartalmakból. Az IBM szerint a felhőalapú online videó szegmens 2019-re 105 milliárd dolláros piacot jelent majd. “A videóalapú tartalom kezelése egy nagyon gyorsan növekvő terület a felhőalapú szolgáltatások terén, egyre több iparágban használják a munkahelyi, illetve a fogyasztói kommunikáció erősítésére” – mondta Fehér Gyula, az IBM Budapest Lab vezetője. Hozzátette, fejlesztőink szorosan együttműködnek más kutatókkal az IBM-en belül, hogy a Watson és más kognitív technológiák segítségével a videókban rejlő információkat hatékonyan használhassuk fel, és hozzáadott értéket teremtsünk a tartalomszolgáltatóknak és a gyártóknak.

Az IBM Budapest Lab a Ustream R&D központjának eddigi tevékenységét bővíti ki Magyarországon. A központ a Ustream korábbi csapatával, az általuk kialakított, jelenleg bővítés alatt álló Andrássy úti irodában folytatja munkáját. A Ustreamet 2016 januárjában vásárolta fel az IBM.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Megvannak a legrosszabb mobiltelefonok

sze ápr 5 , 2017
ShareTweetPinShareAz iOS eszközök gyakrabban hibásodnak meg, mint az Android eszközök, a leggyakrabban pedig a Facebook, az Instagram vagy a Yahoo Mail alkalmazások fagynak le. A Blancco 2015 óta minden negyedévben átfogó elemzést készít a mobiltelefonok technológiai állapotáról. A 2016 negyedik negyedévére vonatkozó adatok szerint az iOS mobilok gyakrabban hibásodnak meg, […]
Android

És még ez is...