Hasít a Lexmark

tapsxA Lexmark Magyarország bemutatta a vállalat legújabb szolgáltatásait, megoldásait, megújult arculatát, illetve ismertette új stratégiáját. Csucska Péter, a Lexmark Magyarország ügyvezetője elmondta, hogy több szempontból is nagyon sikeres éveket tudhatnak maguk mögött, hiszen az elmúlt időszakban a vállalat tizenegy akvizíciója zárult le, és idén novemberben – immáron negyedik egymást követő évben – ismét bekerült a Gartner „Vezetők négyzetébe” a felügyelt nyomtatási és tartalomszolgáltatások kategóriában.

A Lexmark árbevétele tavaly több mint hárommilliárd dollár volt. Az ügyvezető igazgató bemutatta a 2008-ban alapított Competence Center-t, amely indulásakor ötven főt foglalkoztatott, és amely mára több száz munkavállalóval, több mint harminc országot szolgál ki világszerte. A magyar szolgáltatóközpont a vállalat európai, közel-keleti és afrikai tevékenységét szolgálja ki, amely többek között pénzügyi és marketing-tevékenységet, értékesítés-támogatást és ügyfélkapcsolati feladatokat is ellát.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Továbbra is szükség van a UNICEF és a Telenor gyermekjogi programjára

hét nov 24 , 2014
Az UNICEF Magyar Bizottsága a Telenor támogatásával egy éve indította útjára az Ébresztő-óra programot, hogy növelje a gyermekjogok ismertségét a 10-18 éves diákok körében. A programnak köszönhetően országszerte eddig több mint kétezer gyermek ismerkedhetett meg jogaival az UNICEF és a Telenor önkéntesei által tartott interaktív, játékos előadásokon. A gyermekjogi szervezet […]