Az eNET – Magyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című friss kutatásából az derül ki, hogy a streaming, vagyis az online filmnézési lehetőséget nyújtó és videómegosztó oldalak jelentik a legnagyobb kihívást a hagyományos tévénézés számára, ugyanis már a felnőtt internetezők 42 százaléka szerez be filmeket ezekből a forrásokból. Fájlcserélő oldalakat 39 százalék használ rendszeresen. A válaszadók közel ötöde rögzíti a televízióban sugárzott műsorokat, és több mint tizedük szokott online videótékából kölcsönözni. A videómegosztó oldalak közül továbbra is a YouTube az abszolút favorit, az internetezők 95 százaléka szokta valamilyen rendszerességgel látogatni, míg az Indavideo és a Videa esetében ez az arány mindössze 54 százalék, illetve 45 százalék. Gyakoriságot tekintve is tarol a YouTube: a válaszadók több mint negyede naponta látogatja, harmada pedig hetente többször.
És még ez is...
-
2017. augusztus 30.
Folytassa úttörő: ismét új digitális funkció a KLM-nél
-
2019. december 24.
Pantone: Az év színe 2020-ban a Classic Blue
-
2018. október 4.
A Nébih figyeli az internetes tűzifahirdetéseket
-
2014. május 21.
Saját szerzőit üldözi az ASCE
-
2014. július 6.
Internet: nagy változások jönnek
-
2019. április 5.
Színészlegendák a digitális archívumban