Egyre inkább letöltünk, mint tévézünk

internetAz eNETMagyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című friss kutatásából az derül ki, hogy a streaming, vagyis az online filmnézési lehetőséget nyújtó és videómegosztó oldalak jelentik a legnagyobb kihívást a hagyományos tévénézés számára, ugyanis már a felnőtt internetezők 42 százaléka szerez be filmeket ezekből a forrásokból. Fájlcserélő oldalakat 39 százalék használ rendszeresen. A válaszadók közel ötöde rögzíti a televízióban sugárzott műsorokat, és több mint tizedük szokott online videótékából kölcsönözni. A videómegosztó oldalak közül továbbra is a YouTube az abszolút favorit, az internetezők 95 százaléka szokta valamilyen rendszerességgel látogatni, míg az Indavideo és a Videa esetében ez az arány mindössze 54 százalék, illetve 45 százalék. Gyakoriságot tekintve is tarol a YouTube: a válaszadók több mint negyede naponta látogatja, harmada pedig hetente többször.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Durexen nem fog múlni...

sze márc 25 , 2015
A Durex egy okostelefonos alkalmazás bemutatásával zárta a Durex Connect kampányt, amely azt teszi lehetővé, amit a kampány elnevezése is sugall: a Durex segítségével történő összekapcsolódást. Miután három héttel ezelőtt a Durex előkészítette a terepet egy – az emberek szexuális életét felpezsdíteni képes – technológiai áttörés bejelentésének ígéretével, egy negyvenmilliós […]
sex

Friss, ropogós