Dolezsai Gergely tölti be szeptember 2-tól a Telenor Magyarország márka- és marketingkommunikációs igazgatói posztját. A szakember felel a Telenor és a Hipernet márkákért, a vállalat marketingkommunikációjáért. Dolezsai a Telenorhoz az OTP Banktól érkezett, ahol tizenegy évet töltött el. A Márkamenedzsment és Marketingkommunikációs Főosztály vezetőjeként az OTP márka fejlesztéséért, valamint a bankcsoport image- és üzlettámogató kommunikációjáért felelt. A nevéhez fűződik többek között a fiataloknak szóló OTP Junior és a vállalkozói szegmenst célzó OTP Business építése. Ezt megelőzően öt évet töltött el a MOL-nál, ahol törzsvásárlói programok, valamint a kúthálózat és az termékportfolió marketingjével foglalkozott. A szakember a PTE KTK marketing szakán szerzett mesterdiplomát, pályafutását pedig reklámügynökségi oldalon kezdte: az Ogilvy-nél ügyfélkapcsolati területen gyűjtött tapasztalatot.
És még ez is...
-
2012. október 23.
Több millióval támogatják a Nokiától elbocsátottakat
-
2015. július 16.
Új vezető az outsourcing szolgáltatások élén
-
2021. április 23.
Távozik a Siemens Zrt. elnöke
-
2023. január 13.
A magyar cégek harmada tervez létszámcsökkentést