Dolezsai a Telenornál

Dolezsai Gergely tölti be szeptember 2-tól a Telenor Magyarország márka- és marketingkommunikációs igazgatói posztját. A szakember felel a Telenor és a Hipernet márkákért, a vállalat marketingkommunikációjáért. Dolezsai a Telenorhoz az OTP Banktól érkezett, ahol tizenegy évet töltött el. A Márkamenedzsment és Marketingkommunikációs Főosztály vezetőjeként az OTP márka fejlesztéséért, valamint a bankcsoport image- és üzlettámogató kommunikációjáért felelt. A nevéhez fűződik többek között a fiataloknak szóló OTP Junior és a vállalkozói szegmenst célzó OTP Business építése. Ezt megelőzően öt évet töltött el a MOL-nál, ahol törzsvásárlói programok, valamint a kúthálózat és az termékportfolió marketingjével foglalkozott. A szakember a PTE KTK marketing szakán szerzett mesterdiplomát, pályafutását pedig reklámügynökségi oldalon kezdte: az Ogilvy-nél ügyfélkapcsolati területen gyűjtött tapasztalatot.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Q1: gyakorlatilag stagnál az Oracle forgalma

pén szept 13 , 2019
Az idei első üzleti negyedévben az Oracle teljes árbevétele 9,218 milliárd dollárt tett ki, ami amerikai dollárban kissé magasabb, konstans árfolyamon pedig csak két százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevétel 6,8 milliárd dollár, míg a licencértékesítés (felhő és telepített) bevétele 812 millió […]
Mark Hurd Oracle

Friss, ropogós