Szívet melengető, amikor a haza nagyjai összefognak, hogy segítsenek a rászorultaknak. Jó példa erre Litkey Farkas és a Kulcs-Soft összefogása a magyar vállalkozásokért. Litkey tizenegyszeres Kékszalag Nagydíj győztes idén július másodikán nem „csupán” csapatáért és a győzelemért szállt hajóra. Ha tizenkettedik alkalommal is sikerül felállnia a dobogó tetejére, úgy a magyar vállalkozások kétszázmillió forinttal lehetnek gazdagabbak. Litkey ugyanis azzal az ötlettel kereste meg a Kulcs-Soft Nyrt. elnök-vezérigazgatóját, Kulcsár Tibort, hogy ha nyer, úgy a Kulcs-Soft minden új szoftver megvásárlásakor a termék összegének hetven százalékát elengedi az első ezer vásárló számára.
„Mai társadalmunkat a középszerűség divatja jellemzi. Az emberek szeretnek középszerűek lenni, nem kitűnni. Sőt, mintha kellemetlen lenne jobbnak, többnek lenni. Én meg ki merem jelenteni, hogy a legjobb akarok lenni, a győzelemre törekszem. Miként Litkey is” — mondta Kulcsár, és elfogadta Litkey ötletét. A verseny azóta lezajlott, Litkey nem lett az első, így nem lettek kétszázmillióval gazdagabbak a magyar vállalkozások.
Meg is tettük. Kis kényelmetlenség az új szoftver kiválasztása, az adatok exportja, az új finomságainak kitapasztalása, de megéri,
Megjegyzem, még "garázscég" korában vásároltam több szoftvert tőlük előző cégemnek, innen voltak a jó emlékek. Dehát minden változik.
Litkeynek viszont őszinte elismerésem, az Ő teljesítménye tényleg kiemelkedő!
Mondjuk nem KELL megújítani, lehet váltani másik szoftverre.
Ha a nagymamámnak kereke lett volna…
Amúgy a K-S árazási gyakorlata tényleg nem középszerű. Piaci áron ad egy szoftvert, amit évente meg KELL újítani az új ár 70-80-90 százalékáért. Ha nem akarsz pár sor változtatásért ennnyit fizetni, már nuku támogatás, szóba sem állnak telefonon a kuncsafttal. Ha nem tetszik, keress más szolgáltatót (szoftvert), amúgy van jobb és olcsóbb is, akinél a frissítés nem fáj ennyibe.
Jobban tenné tehát a K-S ha nem ilyen talmi selfiket nyomna, hanem ügyfélbarátan közelítene a kuncsaftjaihoz.