mínuszos.hu

Divat lenne a középszerűség?

Kulcsar-Tibor-Litkey-FarkasSzívet melengető, amikor a haza nagyjai összefognak, hogy segítsenek a rászorultaknak. Jó példa erre Litkey Farkas és a Kulcs-Soft összefogása a magyar vállalkozásokért. Litkey tizenegyszeres Kékszalag Nagydíj győztes idén július másodikán nem „csupán” csapatáért és a győzelemért szállt hajóra. Ha tizenkettedik alkalommal is sikerül felállnia a dobogó tetejére, úgy a magyar vállalkozások kétszázmillió forinttal lehetnek gazdagabbak. Litkey ugyanis azzal az ötlettel kereste meg a Kulcs-Soft Nyrt. elnök-vezérigazgatóját, Kulcsár Tibort, hogy ha nyer, úgy a Kulcs-Soft minden új szoftver megvásárlásakor a termék összegének hetven százalékát elengedi az első ezer vásárló számára.

„Mai társadalmunkat a középszerűség divatja jellemzi. Az emberek szeretnek középszerűek lenni, nem kitűnni. Sőt, mintha kellemetlen lenne jobbnak, többnek lenni. Én meg ki merem jelenteni, hogy a legjobb akarok lenni, a győzelemre törekszem. Miként Litkey is” — mondta Kulcsár, és elfogadta Litkey ötletét. A verseny azóta lezajlott, Litkey nem lett az első, így nem lettek kétszázmillióval gazdagabbak a magyar vállalkozások.

Exit mobile version