Magyarországon az online apróhirdetés megjelenése és előretörése a nemzetközi trendeknek megfelelően, de némi fáziskéséssel ment végbe. Az online apróhirdetési piac kétharmadát vertikális szegmenseket lefedő, adott területre fókuszáló oldalak sajátították ki, az általános kínálatú apróhirdetési portálok térnyerésére csak az elmúlt három évben került sor. Az eNET–BCE napokban közzétett kutatása arra is rámutatott, hogy a vegyes kínálatú oldalak térnyerésével a felhasználók tömegesen váltottak az ingyenes és lényegesen egyszerűbb használatot biztosító apróhirdetési oldalakra. Ezt támasztja alá a Medián által elvégzett kutatás is, amely szerint az online apróhirdetési oldalak legnagyobb előnye az aukciós oldalakkal szemben (az internetezők 54 százaléka szerint) az ingyenességük. Fontos tényező az is, hogy ezeken az oldalakon egyszerűbbek a tranzakciók (vásárlás, hirdetésfeladás), ezt a kutatás során megkérdezettek 33 százaléka emelte ki. Az internetes apróhirdetési oldalak előnyei között említette az internetezők 29 százaléka, hogy regisztráció nélkül lehet vásárolni.
Next Post
Új típusú kiberkémkedést leplezett le a Kaspersky
csü szept 26 , 2013
Fejlett kibertámadási műveleteket végrehajtó “kiberzsoldos” csoportok teljesen újszerű kémkedési kampányát azonosította a Kaspersky Lab; a “hit and run” támadások mögött feltehetően Kína, Dél-Korea és Japán áll – tájékoztatta az orosz informatikai biztonságtechnikai cég az MTI-t. Az “Icefog” nevet kapott APT (Advanced Persistent Threat) kibertámadás nyugati vállalatoknak beszállító dél-koreai és japán […]

És még ez is...
-
2015. szeptember 1.
Így számolják ki melyik a tíz legértékesebb márka
-
2015. február 26.
Deutsche Telekom: eljött a kivét ideje
-
2015. november 30.
Már a kis-és középvállalkozások is kiszervezik tevékenységeiket
-
2013. október 30.
Multisoft: vége a lefedettlenségnek
-
2019. január 18.
Szoftvert adományozott az NI Hungary a Debreceni Egyetemnek
-
2013. december 16.
Magyar Telekom: 60 milliárdos hálózatfejlesztés