A Információs Társadalom Parlamentje eseményen Molnár Tamás, a Nemzetgazdasági Minisztérium vámszakmai és nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára elmondta: az infokommunikáció fejlődésével a Nemzeti Adó- és Vámhivatal előtt álló feladatok is változnak, és a hivatal maga is folyamatos digitalizálás alatt áll. Ennek oka a gazdaság és a kereskedelem gyors, infokommunikáció miatti átalakulása, célja pedig az áruforgalom akadálymentesítése, a bürokratikus terhek csökkentése, az ügyfél-hatóság személyes, fizikai kapcsolatának minimalizálása úgy, hogy közben ügyfélbarát és szolgáltató szemléletű legyen a hatóság. „De természetesen – mondta Molnár – a vámokat és az adókat a legteljesebb mértékben be kell szedni.”
És még ez is...
-
2014. március 28.
Egyre ügyfélbarátabb a NAV
-
2013. január 11.
Apple: jön az iWind
-
2015. november 22.
Közös adatbázisba kerülhetnek az egészségügyi adataink
-
2014. március 3.
Piacon a SmartStruxure Lite
-
2013. október 24.
Kilenc tipikus adatközpont tervezési hiba I.
-
2022. május 24.
5G-s drónokkal segíti az egészségügyet a Vodafone