Az egyre éleződő piaci versenyben kizárólag azok a cégek maradhatnak életben, melyek kihasználják a legújabb technológiákban rejlő lehetőségeket — többek között ezt a kérdéskört is vizsgálni fogják az idei Internet Hungary konferencián. Az esemény keretében mutatják be a Magyar Telekom és a Bell Research kutatását, amely azt vizsgálja, hogy a magyar kis- és középvállalkozások mennyire érettek digitálisan, azaz lépést tartanak-e a világban zajló rohamtempójú változásokkal, milyen mértékben képesek alkalmazni a legfrissebb innovációkat. (Mondjuk az borítékolható, hogy a vizsgálat eredménye az lesz, hogy igen, a digitális őskőkorszakban is csak álom a magyar kkv-k számára, de szerencsére itt van a Magyar Telekom, amelynek kész megoldásai és szolgáltatásai vannak arra, hogy ezek a társaságok a sötét ősködből egy lépéssel a fényes jövőbe léphessenek. A -szerk- megj.)
És még ez is...
-
2014. április 13.
PC-piac: csak a dobogósok tudták növelni az eladásaikat
-
2016. május 9.
Folytatja a visszakapaszkodást a Samsung Zrt.
-
2021. október 29.
A Gloster megvette a Minerót
-
2014. augusztus 5.
Pályacsúcs: egy hónap alatt 1,2 millió parkolás
-
2013. szeptember 16.
Halasztanák a nemzeti mobilfizetési rendszer indulását
-
2018. november 27.
Új európai mobilfizetési rendszert indít az Auka