Az egyre éleződő piaci versenyben kizárólag azok a cégek maradhatnak életben, melyek kihasználják a legújabb technológiákban rejlő lehetőségeket — többek között ezt a kérdéskört is vizsgálni fogják az idei Internet Hungary konferencián. Az esemény keretében mutatják be a Magyar Telekom és a Bell Research kutatását, amely azt vizsgálja, hogy a magyar kis- és középvállalkozások mennyire érettek digitálisan, azaz lépést tartanak-e a világban zajló rohamtempójú változásokkal, milyen mértékben képesek alkalmazni a legfrissebb innovációkat. (Mondjuk az borítékolható, hogy a vizsgálat eredménye az lesz, hogy igen, a digitális őskőkorszakban is csak álom a magyar kkv-k számára, de szerencsére itt van a Magyar Telekom, amelynek kész megoldásai és szolgáltatásai vannak arra, hogy ezek a társaságok a sötét ősködből egy lépéssel a fényes jövőbe léphessenek. A -szerk- megj.)
És még ez is...
-
2015. október 15.
A Lenovo a 100. lett
-
2012. január 26.
Az IVSZ tovább közvetít
-
2017. május 11.
Durván növekszik az e-kereskedelem
-
2017. április 26.
Magyar Telekom: bő három milliárd forint osztalék a MakTeltől
-
2015. november 13.
Karácsony: így választunk ajándékot
-
2013. április 2.
D-Linkkel erősít a HRP