A UPC Direct műholdas tévészolgáltató felmérést végzett ügyfelei körében tévénézési szokásaikról. Napi bontásban, átlagban kettő, vagy annál több órát tévéznek a megkérdezettek, két órát 30 százalékuk, három órát 25 százalékuk, három óránál többet pedig a válaszadók 31 százaléka. Idejéből egy órát, vagy kevesebbet mindössze 14 százalék tölt el a tévé előtt. A válaszadók több mint fele (55 százalék) saját bevallása szerint nem tévézik tudatosan, azaz bekapcsolja a készüléket, váltogat a csatornák között, és így keresi meg a számára érdekes tartalmat. Ennek ellenkezőjét 34 százalékuk állítja, ők előre, tudatosan választanak műsort, kis hányaduk (11 százalék) pedig rögzíti kedvenc műsorait, és akkor nézi meg, amikor ideje engedi.
És még ez is...
-
2016. május 19.
Már bűn, amilyen kevés HD műsort nézünk a HD tévénken
-
2013. május 17.
Az Invitel Invilágra invitál
-
2017. december 7.
Illegális mobilszolgáltatót zártak be oroszországban
-
2016. december 16.
Elindult az EU navigációs rendszere
-
2016. március 8.
A távközlés gigászai innovációs szövetséget kötöttek
-
2016. szeptember 19.
EU-s segítség a Magyar Telekomnak