Van olyan szolgáltató, amelynek az előfizetőinek többsége nem tudatos tévéző
GJ
A UPC Direct műholdas tévészolgáltató felmérést végzett ügyfelei körében tévénézési szokásaikról. Napi bontásban, átlagban kettő, vagy annál több órát tévéznek a megkérdezettek, két órát 30 százalékuk, három órát 25 százalékuk, három óránál többet pedig a válaszadók 31 százaléka. Idejéből egy órát, vagy kevesebbet mindössze 14 százalék tölt el a tévé előtt. A válaszadók több mint fele (55 százalék) saját bevallása szerint nem tévézik tudatosan, azaz bekapcsolja a készüléket, váltogat a csatornák között, és így keresi meg a számára érdekes tartalmat. Ennek ellenkezőjét 34 százalékuk állítja, ők előre, tudatosan választanak műsort, kis hányaduk (11 százalék) pedig rögzíti kedvenc műsorait, és akkor nézi meg, amikor ideje engedi.