A UPC Direct műholdas tévészolgáltató felmérést végzett ügyfelei körében tévénézési szokásaikról. Napi bontásban, átlagban kettő, vagy annál több órát tévéznek a megkérdezettek, két órát 30 százalékuk, három órát 25 százalékuk, három óránál többet pedig a válaszadók 31 százaléka. Idejéből egy órát, vagy kevesebbet mindössze 14 százalék tölt el a tévé előtt. A válaszadók több mint fele (55 százalék) saját bevallása szerint nem tévézik tudatosan, azaz bekapcsolja a készüléket, váltogat a csatornák között, és így keresi meg a számára érdekes tartalmat. Ennek ellenkezőjét 34 százalékuk állítja, ők előre, tudatosan választanak műsort, kis hányaduk (11 százalék) pedig rögzíti kedvenc műsorait, és akkor nézi meg, amikor ideje engedi.
És még ez is...
-
2012. január 30.
Vita a távközlési adatok tárolásáról
-
2023. április 25.
Mobil díjcsomagok: mindenki emelt, vagy emelni fog
-
2014. december 25.
Együtt ül a család, mégsem bűnbanda
-
2018. május 12.
Hattyúdal: csodás negyedévet zárt a UPC Magyarország
-
2014. november 28.
Október sem az analóg tévé hónapja volt
-
2013. május 27.
Magyarországon először BL-döntő 3D-ben