Az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében. A Xerox a mostani elismeréssel immár négy egymást követő évben érdemelte ki a Gartnertől vezető szolgáltató címet az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment területén.
És még ez is...
-
2012. április 17.
Új netes ingatlanpiaci szolgáltatás az FHB-től
-
2021. április 21.
A Budapest Bank is Apple Pay-ready
-
2015. június 2.
Csendet szeretne? Egy érdekes telefonfülke segíthet
-
2020. szeptember 12.
Karácsonyi rohamtól tart az Ingenico
-
2013. január 24.
Az állam építi fel az e-útdíj rendszert
-
2016. február 23.
Invitel: egyre több bevétel származik az it-szolgáltatásokból