Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között

rubikAz ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében. A Xerox a mostani elismeréssel immár négy egymást követő évben érdemelte ki a Gartnertől vezető szolgáltató címet az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment területén.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Lány is lehet légiközlekedési informatikai szakember

csü márc 10 , 2016
A Skool 2014 óta dolgozik azon, hogy megmutassa, a lányoknak igenis van keresnivalója az informatika területén. Ezzel az állítással a Lufthansa Systems Hungária Kft. csapata is teljes mértékben egyetért. Közös workshopjukon együtt bizonyították be, hogy csak döntés kérdése, hogy egy 10-12 éves lányból légiutas-kísérő, pilóta vagy a repülés biztonságáért felelős […]
oktatás, mobil