Üzleti növekedése és a technológiai szférában globális márkaként való folyamatos fejlődésének elismeréseként a Lenovo felkerült az Interbrand Best Global Brands 2015-ös listára. A Lenovo a 100. helyen csatlakozik a nagy presztízsű listához, és egyike a számos erős új belépőnek, köztük a Lego-nak és a PayPal-nak. Az idei rangsorolásnál nem vették figyelembe a márkaértéket növelő legutóbbi cégfelvásárlásokat – IBM SystemX szerver üzletág és Motorola Mobility –, amelyek idővel minden bizonnyal növelni fogják a Lenovo márka teljesítményét. Ezen kiegészítők nélkül a lista jelenleg 4,1 milliárd dollárra becsüli a Lenovo márka értékét — áll a kínai társaság közleményében.
És még ez is...
-
2014. augusztus 29.
Ismét gyerekmunkával vádolják a Samsung és a Lenovo beszállítóját
-
2013. október 29.
32,4 milliárd az NMHH jövő évi költségvetése
-
2016. augusztus 1.
A Kürt nyerte a KIFÜ tenderét
-
2017. augusztus 2.
A Magyar Telekom megszünteti a lakossági villamosenergia-szolgáltatását
-
2017. november 2.
Belépett az IAB-be az SAP