Belépett az IAB-be az SAP

Új taggal bővült az IAB Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését. Az SAP világszerte egyre inkább a marketingszakma egyik újítójává vált: a megoldásai automatizálják a marketing, a reklám, az ügyfélkapcsolati tevékenységet, és olyan technológiákat használ, mint az arcfelismerés, az előrejelző elemzések, vagy a mesterséges intelligencia.

„Óriási lehetőség előtt állnak a hazai vállalatok, hiszen elérhető közelségbe került számukra az olyan ügyfélélmény megvalósítása, amelyet a vásárlók eddig csak a globális szereplőktől szokhattak meg. Mára versenyelőnyt biztosító tényezővé vált az ügyfélkapcsolatok kezelése, az omnichannel szemlélet, a digitális média hatékony menedzselése. Eme legjobb gyakorlatokat szeretnénk megosztani a hazai szervezetekkel”- emelte ki Arany János, az SAP Hybris üzletágvezetője a csatlakozás kapcsán.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Az Oracle figyelmeztette a HR vezetőket

csü nov 2 , 2017
ShareTweetPinShareAz Oracle arra figyelmeztette a hr vezetőket a HR Tech World konferencián, hogy a jövőben a hr folyamatok előtérbe helyezése helyett a csapatok teljesítményére gyakorolt hatásukkal igyekezzenek fontosabb szerephez jutni. Az Oracle egy friss felmérés alapján jutott a fenti következtetésre. A kutatás a dolgozói elkötelezettséget alakító tényezőkre képezi le a […]

És még ez is...