Már megint az Extreme Digital az élen

A GKI Digital kutatása szerint továbbra is az Extreme Digital a 365 milliárd forintos forgalmat bonyolító magyar e-kereskedelmi piac vezetője. A legnagyobb magyar webshop negyedik éve – a kutatás indulása óta – őrzi piacvezető pozícióját. A cég forgalmának dinamikus növekedését már gépi tanulásra és mesterséges intelligenciára építő eszközök is támogatják. A GKI Digital 2015 óta minden évben elkészíti e-kereskedelmi toplistáját amely a kereskedőktől bekért, valós forgalmi adatokon alapuló rangsor. Az E-Toplista első, 2015-ös publikálása óta eddig minden évben az Extreme Digital végzett ez első helyen, és ez 2018-ban sincs másként. A GKI Digital tízes toplistáján szereplő cégek tavaly összesen több mint ötmillió rendelést teljesítettek, amelynek mintegy húsz százalékát az Extreme Digital jegyezte. A legnagyobb tíz magyar online kereskedő nettó 136 milliárd forintos forgalmat bonyolított le az elmúlt évben, ami a teljes hazai online kereskedelmi forgalom 37 százalékát jelenti. (2016-ban ez a szám csak 35 százalék volt. A -szerk- megj.)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.