Üzleti növekedése és a technológiai szférában globális márkaként való folyamatos fejlődésének elismeréseként a Lenovo felkerült az Interbrand Best Global Brands 2015-ös listára. A Lenovo a 100. helyen csatlakozik a nagy presztízsű listához, és egyike a számos erős új belépőnek, köztük a Lego-nak és a PayPal-nak. Az idei rangsorolásnál nem vették figyelembe a márkaértéket növelő legutóbbi cégfelvásárlásokat – IBM SystemX szerver üzletág és Motorola Mobility –, amelyek idővel minden bizonnyal növelni fogják a Lenovo márka teljesítményét. Ezen kiegészítők nélkül a lista jelenleg 4,1 milliárd dollárra becsüli a Lenovo márka értékét — áll a kínai társaság közleményében.
És még ez is...
-
2014. február 7.
Nem fizetünk az érintőképernyőért
-
2015. december 11.
Adatbiztonság: a Budapest Bank az Invitelt választotta
-
2019. július 27.
Az e-jegyrendszert is a 4iG fejleszti
-
2014. március 7.
A BTel a prémium kategóriában
-
2015. február 16.
Példamutató: a Bosch óvodát és általános iskolát támogat