A Lenovo a 100. lett

tapsxÜzleti növekedése és a technológiai szférában globális márkaként való folyamatos fejlődésének elismeréseként a Lenovo felkerült az Interbrand Best Global Brands 2015-ös listára. A Lenovo a 100. helyen csatlakozik a nagy presztízsű listához, és egyike a számos erős új belépőnek, köztük a Lego-nak és a PayPal-nak. Az idei rangsorolásnál nem vették figyelembe a márkaértéket növelő legutóbbi cégfelvásárlásokat – IBM SystemX szerver üzletág és Motorola Mobility –, amelyek idővel minden bizonnyal növelni fogják a Lenovo márka teljesítményét. Ezen kiegészítők nélkül a lista jelenleg 4,1 milliárd dollárra becsüli a Lenovo márka értékét — áll a kínai társaság közleményében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Emelkedett az IT Finanszírozási Index

csü okt 15 , 2015
A Rentaserver Kft. magyar vállalatok körében végzett immár második alkalommal felmérést, amely a hazai it-piac dinamikáját és finanszírozási hátterét vizsgálja. A tavalyi eredményekhez képest jelentős változások tapasztalhatóak: az it-eszközpark-beruházások terén jelentős növekedés várható, ám visszaesőben a készpénzes finanszírozási megoldás, helyét egyre inkább az EU-s támogatások és a bérlet veszi át. […]

Friss, ropogós