Veiszer Alinda: Álmokból üzlet

Három magyar startupot, annak vezetőit és a sikerhez szükséges hozzáállást mutatja be Álmokból üzlet: Bridge generáció – Prezi, Ustream, LogMeIn című, nemrég megjelent könyvében Veiszer Alinda. A Kossuth Kiadónál megjelent könyv nem titkolt célja az is, hogy ezeken a történeteken keresztül az olvasók felismerjék és elhiggyék, hogy lehet, érdemes igazán nagyot álmodni Magyarországon is. Veiszer Alinda felidézte egy felmérés eredményét, amely szerint míg a kínai fiataloknak több mint 70 százaléka, addig a magyar fiataloknak csupán 3,7 százaléka tervez saját vállalkozást indítani. Mivel ennek a 3,7 százaléknak is csak kis százalékából lesz valóban vállalkozás, és még kisebb részéből lesz sikeres vállalkozás, kiindulásként legalább a tízszeresére kellene nőnie a vállalkozó szándéknak ahhoz, hogy számottevő sikeres magyar cég legyen – magyarázta a szerző.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Youtube: havi egymilliárd látogató

pén dec 13 , 2013
ShareTweetPinShareA Financial Times szerint a YouTube-nak havonta több mint egymilliárd látogatója van. Az Egyesült Államokban az online videók mellett megjelenő reklámok húsz százalékából profitál a cég, és bevételben magabiztosan megelőzi a rivális Hulu videómegosztót. A YouTube számára a jövőt azok a stúdiók (például Maker Studios, Awesomeness TV) jelentik majd, amelyek […]

És még ez is...