Akciós gyűjtőportál indult

 

Közel egy évig tartó fejlesztés és tesztüzem után szeptembertől végleges formájában indult el Magyarország első prospektusportálja, az Akciokatalogus.hu. Az oldal jelenleg egyedüliként kínálja online formában az áruházak, kereskedelmi láncok és hipermarketek nyomtatott prospektusait. Az új szolgáltatásban a prospektusok teljesen bedigitalizálva és cimkézve találhatóak, aminek köszönhetően a fogyasztók számára könnyen áttekinthető, kereshető és szűrhető információkat, míg a partnerek számára pontos elérési adatokat kínál az Akciokatalogus.hu. A felhasználók a prospektusok mellett az egyes üzletekről minden lényeges információt megkaphatnak a térképen jelölt helyüktől kezdve a nyitva tartásukon, kuponjaikon és az akciók időtartamán keresztül. Ezen felül kedvenc termékeiket, kereskedéseiket vagy termékcsoportjaikat el is menthetik, és emailben kérhetnek értesítőt arról, ha új, számukra releváns prospektus jelenik meg. André Mohr, az Akciokatalogus.hu alapítója elmondta, hogy a világon elsőkét az oldalon a prospektusokon belül az egyes termékek is kattinthatóak, aminek köszönhetően a partnerek is minden eddiginél pontosabb adatokat kapnak kiadványaik eléréséről. Ez a pontos mérhetőség lehetővé teszi, hogy az oldalt a marketingosztályok a következő promóciók tervezéséhez is felhasználják.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Román mobiltender: 680 millió euró a frekvenciákért

sze szept 26 , 2012
  Öt szolgáltató összesen 682,14 millió euróért vásárolt hang-, illetve adatátviteli frekvenciát a 800, 900, 1.800 és 2.600 megahertzes (MHz) sávban Romániában – hirdette ki a román távközlési hatóság (ANCOM) az eddigi legnagyobb mobiltender eredményét hétfőn. A Vodafone 228,52 millió euróért, az Orange 227,14 millió euróért, a Cosmote 179,88 millió […]

Friss, ropogós