A Financial Times szerint a YouTube-nak havonta több mint egymilliárd látogatója van. Az Egyesült Államokban az online videók mellett megjelenő reklámok húsz százalékából profitál a cég, és bevételben magabiztosan megelőzi a rivális Hulu videómegosztót. A YouTube számára a jövőt azok a stúdiók (például Maker Studios, Awesomeness TV) jelentik majd, amelyek már eleve az interneten és nem a televíziós csatornákon akarják megjelentetni műsoraikat. Olyan hagyományos médiatársaságok is kezdenek betársulni ilyen stúdiók mellé, mint a Time Warner vagy a DreamWorks Animation. A YouTube tulajdonosa, a Google is saját műsorkészítő stúdiót alapított YouTube Space Los Angeles néven. A stúdió kifejezetten az új vagy feltörekvő YouTube videókészítőket célozza meg — számolt be az MTI.
Next Post
Új webáruház modul a Neostratusnál
pén dec 13 , 2013
A Neostratus felhőszolgáltató új webáruház modullal bővíti felhő alapú infrastruktúra szolgáltatásait viszonteladói és üzleti felhasználói számára. Az önkiszolgáló piactér (marketplace) a Neostratus saját fejlesztésű menedzsment platformjának, a Cloud Services Managernek (CSM) a részét képezi, ezáltal képes a vásárolt felhőszolgáltatások azonnali kiosztására és adminisztrálására. A Neostratus Webáruház elsősorban távközlési cégeknek és […]

És még ez is...
-
2018. szeptember 26.
Vegye-vigye: eladósorba kerültek az 5G-s frekvenciák
-
2018. szeptember 5.
Urbi et Orbi: nem hiszed el, mit mutatott be a Netgear
-
2017. augusztus 15.
Felzárkózik a Telekom
-
2014. december 17.
Az egyháznak az interneten a helye
-
2019. szeptember 23.
A hazug, az észlény és az internet