A Financial Times szerint a YouTube-nak havonta több mint egymilliárd látogatója van. Az Egyesült Államokban az online videók mellett megjelenő reklámok húsz százalékából profitál a cég, és bevételben magabiztosan megelőzi a rivális Hulu videómegosztót. A YouTube számára a jövőt azok a stúdiók (például Maker Studios, Awesomeness TV) jelentik majd, amelyek már eleve az interneten és nem a televíziós csatornákon akarják megjelentetni műsoraikat. Olyan hagyományos médiatársaságok is kezdenek betársulni ilyen stúdiók mellé, mint a Time Warner vagy a DreamWorks Animation. A YouTube tulajdonosa, a Google is saját műsorkészítő stúdiót alapított YouTube Space Los Angeles néven. A stúdió kifejezetten az új vagy feltörekvő YouTube videókészítőket célozza meg — számolt be az MTI.
És még ez is...
-
2013. június 9.
Százéves címtár a neten
-
2020. január 9.
Egyre inkább mobilneten köszöntenek a Telenor ügyfelei
-
2016. január 3.
Deutsch Tamás: nyakunkon a Digitális Jólét Program
-
2014. november 9.
Nincs mese, a szélessáv ott lesz minden háztartásban
-
2015. július 17.
Beindulóban a streaming