A 4iG Csoporthoz tartozó Vodafone Magyarország élére szeptember 1-től új vezetőket nevezett ki a tulajdonos.
A Vodafone Magyarország Távközlési Zrt. új vezérigazgatójának Bányai Tamást nevezték ki. A szakember 2023. április 12-én csatlakozott a 4iG Csoporthoz, munkája során a Vodafone nemzetközi rendszereiről történő gyors és hatékony leválását irányította. Mindezek mellett szeptember 1-től Bányai a Vodafone Magyarország napi operatív tevékenységéért és eredményességéért is felel. A szakember 1999-ben a Vodafone Magyarországnál kezdte telekommunikációs karrierjét, majd 2014-ben Head of Retail pozícióból lépett tovább a Vodafone Malta Consumer Business igazgatói székébe. A Monaco Telecom 2020-ban felvásárolta a Vodafone Maltát és felkérték Bányait az Epic Malta néven újramárkázott szolgáltató vezérigazgatói pozíciójára. Ennek köszönhetően a szakember releváns tapasztalattal rendelkezik a Vodafone Groupról való hatékony leválás és sikeres új márka piaci bevezetése terén is.
Blénessy új feladatot kap
Bányai kinevezésével egy időben leköszönt a Vodafone Magyarország vezérigazgatói pozíciójából Blénessy László, akit a 4iG igazgatósága új feladatokkal bízott meg. A szakember a jövőben a 4iG Nyrt. technológiáért felelős vezérigazgató-helyetteseként a hálózati infrastruktúráért, az üzleti informatikai tevékenységért, továbbá a védelmi és űripari szegmens stratégiájának kialakításéért, üzleti működésének hatékonyságnöveléséért felel. Blénessy 2020 óta a 4iG Nyrt. igazgatósági tagja.
Tábori transzformál
A cégcsoport lakossági üzletágának transzformációjáért a 4iG Csoport b2c szegmens vezetője, Tábori Tamás a Vodafone Magyarország vezérigazgató-helyetteseként, és a DIGI Magyarország ügyvezető igazgatójaként felel. Tábori 2022-ben csatlakozott a 4iG Csoporthoz a DIGI ügyvezetőjeként, február 1. óta pedig a Vodafone Magyarország Távközlési Zrt. vezérigazgató-helyettesi pozícióját is betölti.
ElSayad bevezeti a ONE márkát
A 4iG csoport szintű kereskedelmi stratégiai igazgatói posztját szeptember 1-től Mohamed ElSayad tölti be. A szakember 2007 és 2015 között pakisztáni és dubaji távközlési szolgáltatóknál szerzett vállalatirányítási és marketing tapasztalatot. 2015 és 2018 között a Magyar Telekom lakossági termékekért felelős marketing igazgatójaként dolgozott, az elmúlt öt évben pedig a Yettel Magyarország (korábban Telenor Magyarország, még korábban Pannon GSM) kereskedelmi igazgatói pozícióját töltötte be. A Yettel pénzügyi mutatóit jelentősen javította, és az ügyfél-elégedettséget leggyorsabban javító hazai operátorrá alakította. ElSayad kiemelt feladatai a 4iG telekommunikációs kereskedelmi stratégiai irányainak, keretrendszerének meghatározása és kialakítása, valamint az új márka, a ONE bevezetése Magyarországon.