Bizakodik az Electric World Hungary

forintA műszaki outletek forgalma évente 50-70 százalékkal nő az Electric World Hungary Kft. adatai szerint. A műszaki outlet boltokat és webáruházat üzemeltető társaság közleménye szerint a 2008-as gazdasági válság lendületet adott az outletpiacnak, ami jelenleg az évi mintegy hatszázmilliárd forint forgalmú műszakicikk-szegmens öt százalékát adja. A tájékoztatás szerint egyre több vásárló hajlandó kompromisszumot kötni az eredetinél húsz-harminc százalékkal kedvezőbb ár érdekében és gyári garanciás termékek helyett műszaki outletben vesz elektronikai cikkeket. A termékek azért szerezhetők be olcsóbban az outletekben, mert csomagolásuk sérült, vagy minimális esztétikai, esetleg technikai hibájuk van. A cég azonban hangsúlyozta, hogy ez utóbbi az áru csupán egy százalékánál fordul elő.

Az Igazságügyi Minisztérium honlapján található nyilvános információk szerint a jelenleg hét áruházzal működő társaság árbevétele évek óta folyamatosan növekszik, 2013-ban elérte a 1,23 milliárd forintot. Adózott eredménye ugyanakkor csökkent: a 2012-es 50,7 millió forintról 2013-ban 27,5 millió forintra. A vállalat a profit visszaesését a folyamatos beruházásokkal indokolta az MTI-nek. Közölték azt is, hogy a társaság megkezdte országos franchise hálózatának kiépítését, az idén elsősorban Magyarország nyugati részén, jövőre pedig külföldön terjeszkedik a tervek szerint. Jelenleg több partnerrel folynak a tárgyalások, a kft. arra számít, hogy a bővülés által árbevételük az idei év végére a duplájára, mintegy 2,5 milliárd forintra nő majd.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.