Te hogy szerzel magadnak új vásárlókat?

klikkmarketing.huMinden vállalkozásnak az jelenti a legnagyobb kihívást, hogy új vásárlókat szerezzen magának, hiszen csak így tudja bővíteni az ügyfélkörét. Ez azonban korántsem olyan egyszerű. Valójában soha nem is volt az, hiszen minden kornak megvan a maga nehézsége.

A mai vállalkozók a hatalmas zajjal küzdenek, amiben az üzenetüket kommunikálniuk kell a potenciális ügyfelek felé úgy, hogy meg is hallják őt. Mielőtt azonban megpróbálnád kemény forintokért “túlordítani” a konkurenciát, olvasd el ezt a cikket. Mai írásunkban ugyanis egy nagyon kézenfekvő vevőszerzési stratégiát mutatunk be neked!

Legyen a vevőd az eladód!

Mit szólsz ahhoz, ha azt mondjuk, hogy a vásárlóidat is megkérheted, hogy segítsenek új vevőket találni? Ennek persze megvan a maga stratégiája, akár online, akár offline teszed, így a Klikkmarketing eseti konzultációját igénybe véve ezt a témát is körbe tudod járni a szakértőkkel.

Hogy hogyan képzeld el az ötlet megvalósítását? Nem kell túl nagy dologra gondolni. Jó esetben ugyanis a vásárlást követően 2-3 nappal mindenképpen küldesz egy e-mailt, amelyben megkérdezed a véleményét a vásárlási élményt és a termékkel való elégedettségét illetően.

Innen egy csak egy apró lépés, hogy megkérd, ajánljon téged valakinek, akinek a terméked vagy szolgáltatásod instant megoldást jelent a problémájára. Vesztenivalód nincs, vagy kapsz elérhetőséget vagy nem.

Igazi win-win helyzetet teremthetsz!

Persze semmiképp se várd azt, hogy ezt bárki megteszi csak úgy, ingyen és bérmentve. Az ember gyarló, szeret kapni, így rajtad múlik, hogy erre apellálva kihagyod-e a ziccert avagy sem.

Az ajánló kapjon egy kupont, kedvezményt, és vele együtt övé lesz a morális győzelem is: ma is tett valamit egy barátjáért, családtagjáért vagy kollégájáért. Akinek ajánlanak téged, ő se maradjon hoppon, mindenképpen valami értékessel lepd meg, ne szúrd ki a szemét valami semmiséggel. A te érdeked, hogy felkeltsd az érdeklődését, és olyannyira elnyerje a tetszését az, amit nyújtasz, hogy többet is akarjon tőled.

Ahogy fentebb említettük, ezt akár online, akár offline is meg tudod valósítani, és igazából felesleges lenne nem megpróbálkozni vele. Technikailag csupán 2 automata e-mailt vagy offline verzióban két darab papírt jelent, így nem is kell nagy befektetésre gondolni.

Ám ha abba belegondolsz, hogy csak minden ötödik vásárlód hoz magával egy újabbat, akkor már bőven megérte foglalkozni ezzel a vevőszerzési stratégiával.

Ne spammelj!

Fontos leszögezni azonban, hogy az etikusság ennek az üzleti húzásodnak is alappillére kell, hogy legyen. Ez ebben az esetben annyit jelent, hogy csupán egy, legfeljebb két e-mailt küldhetsz annak, akinek a kontaktját megkaptad. Sőt, azt is szigorúan csak a bevezető ajánlatod témájában.

Szigorúan tilos “felvenni” a hírleveled címlistájára, mert az nem csupán levélszemétnek minősül, de még az ajánlót is méltatlan helyzetbe hozod. Erről persze mindenről szó fog esni, ha a Klikkmarketing csapatát kéred fel arra, hogy segítsenek neked kidolgozni a hatékony stratégiát.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A Sandberg segít a gyorsan lemerülő okostelefonokon

ked aug 22 , 2023
ShareTweetPinShareA Sandberg bemutatta legújabb vezeték nélküli powerbankját. A Sandberg Mag Wireless Powerbank 10000 annyira okos, hogy már majdnem intelligens. A powerbank számos töltési funkcióval rendelkezik. A Qi-kompatibilis okostelefonokat teljes mértékben vezeték nélkül töltheted úgy, hogy a telefont a powerbank tetején található töltőállomásra helyezed. A töltőállomás mágneses, ezért a MagSafe támogatással […]
Sandberg Mag Wireless Powerbank 10000

És még ez is...