Synergon Call Center a MÁV-START-nál

callcenterÉvente egymillió hívás, harmincezer e-mail, a nap huszonnégy órájában biztosított elérhetőség, belföldi és nemzetközi vasúti utazási információk; ezzel jellemezhető a MÁVDIREKT-et, a MÁV-START telefonos ügyfélszolgálata. A vasúttársaság 2005. óta biztosítja az utazóközönségnek a központosított telefonos elérhetőséget, amelyet januártól ismételten saját maga üzemeltet Szolnokon. A technikai hátteret a SYNERGON Integrator Kft. biztosította. Rácz Imre a kft. ügyvezető igazgatója szerint: „A Synergon által a Magyar Államvasutak részére az elmúlt években kialakított informatikai rendszer tökéletes alapot biztosított arra, hogy költséghatékonyan otthont adjon egy újabb virtuális ügyfélszolgálati felületnek. A Call Center helyiségében fali kijelző ad valósidejű tájékoztatást az ügyfélszolgálati rendszer működéséről, így a várakozók számáról oszlopdiagram formájában, a kezelők foglaltságáról, a legrégebbi várakozó várakozási idejéről. A MÁVDIREKT szolgáltatás integrálásával jelenleg közel száz munkavállaló használja a Synergon által fejlesztett rendszert a MÁV-csoport berkein belül, egyszerre több telephelyen. Az infrastruktúra azonban lehetővé teszi, hogy a kezelők száma akár 2000 főig bővíthető legyen.”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Rekordokat döntött a CES II.

sze jan 22 , 2014
Szexi ívelt vonalak és egyre okosabb autók Változik az ízlésünk, egyre divatosabbak az ívelt vonalak: a CES-en több gyártó is hajlított kijelzős eszközökkel rukkolt elő. A kiállítók hajlított kijelzős okostelefonjaikat és a nagyobb méretű ívelt képernyőiket, gigantikus OLED HDTV-iket egyaránt elhozták a show-ra. Szakemberek szerint egyébként a termékkategória még túlságosan […]

Friss, ropogós