Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását I.

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Indítson törzsvásárlói programot
A leghűségesebb vásárlók a legjobb vásárlók, hiszen ha elégedettek az általuk választott szolgáltatással, folyamatosan visszatérnek, sőt, még akár másoknak is ajánlhatják a céget. Éppen ezért érdemes kidolgozni egy olyan törzsvásárlói rendszert, amely ösztönzi őket erre, így nem csak a cég, hanem a vásárlói is jól járnak, hiszen hűségükért cserébe ajándékokat vagy kedvezményeket kapnak. Léteznek például magyar fejlesztésű online hűségkártya rendszerek, amelyekkel nagy beruházási költségek nélkül, díjmentes időszakban tesztelheti, hogy illik-e a céghez a szolgáltatás. Mielőtt nagyobb projektbe vágná a fejszéjét, próbálja ki ezeket, ezt követően pedig eldöntheti, hogy hosszabb távon is előfizet-e valamelyikre.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.