A Pernod Ricard francia italgyártó azt tervezi, hogy jövő áprilistól minden kínai piacra szánt termékén QR kódot helyez el. A cég ezzel próbál védekezni termékeinek hamisítása ellen. A vásárlók okostelefonjuk segítségével azonosítani tudják majd a terméken elhelyezett kódot, ám ezáltal nem csak azt ellenőrizhetik majd le, hogy valódi-e az adott szeszes ital, hanem tájékoztatást kaphatnak az előállítási folyamatról és a márkával kapcsolatos egyéb fontosnak és hasznosnak vélt tudnivalókról. Ezen felül pedig értékes piaci visszajelzéssel szolgálhatnak a vállalat számára — írja a hamisitasellen.hu.
És még ez is...
-
2019. május 26.
Huawei: az okostelefonjaink minden funkciója működik… egyelőre
-
2016. január 5.
A NIF a Telenort választotta
-
2012. február 22.
Jön az ötcollos LG Optimus Vu:
-
2014. április 14.
Jóárasítva kínálja kifutó okostelefonjait a Telenor
-
2013. december 9.
Ilyen élete lesz a következő generációnak III.
-
2016. szeptember 16.
Gigantikus Xperia XZ előrendelési akció