Megújult a NAV Infóvonala

NAVMegújult a NAV Infóvonala, mostantól az általános kérdések és a konkrét ügyek telefonos intézéséhez is egységesen a 1819-es számot kell hívni – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

Az adóhatóság tájékoztatása szerint az általános, konkrét ügyhöz nem kapcsolódó tájékoztatás az Infóvonal 1-es menüpontjában, az egyedi telefonos ügyintézést is lehetővé tévő szolgáltatás (korábban ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszer) pedig a 2. menüpontban érhető el. A 2. menüpont használatához, a telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az online nyomtatványkitöltő alkalmazásban (ONYA). A szolgáltatás részleges kódú telefonos azonosítóval (RKTA) is használható, ami bármelyik kormányablakban igényelhető. Csekk az új rendszerben már teljesen automata kiszolgálással kérhető a főmenü 3-as menüpontjában – hívta fel a figyelmet az adóhivatal.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Klubrádió miatt is eljárás indul a Magyar Állam ellen

szo júl 16 , 2022
Az Európai Bizottság (EB) úgy határozott, hogy keresetet indít az Európai Unió Bíróságán Magyarországgal szemben azért is, mert azáltal, hogy a Médiatanács “erősen megkérdőjelezhető indokokra hivatkozva” utasította el a Klubrádió rádióspektrum-használatra vonatkozó kérelmét, a Magyar Állam ezzel megsértette az uniós hírközlési szabályokat. Szintén az uniós jog megsértését jelenti a bizottság […]
Varga Judit