A Pernod Ricard francia italgyártó azt tervezi, hogy jövő áprilistól minden kínai piacra szánt termékén QR kódot helyez el. A cég ezzel próbál védekezni termékeinek hamisítása ellen. A vásárlók okostelefonjuk segítségével azonosítani tudják majd a terméken elhelyezett kódot, ám ezáltal nem csak azt ellenőrizhetik majd le, hogy valódi-e az adott szeszes ital, hanem tájékoztatást kaphatnak az előállítási folyamatról és a márkával kapcsolatos egyéb fontosnak és hasznosnak vélt tudnivalókról. Ezen felül pedig értékes piaci visszajelzéssel szolgálhatnak a vállalat számára — írja a hamisitasellen.hu.
És még ez is...
-
2019. január 9.
Akciózik a Telenor
-
2016. június 15.
A Lenovo bemutatta a nagyméretű PHAB2 okostelefonokat
-
2013. december 30.
Mobiltelefónia: régiónként fog változni a lefedettség
-
2021. október 8.
A Magyar Telekom 2022 második félévétől leállítja a 3G hálózatát
-
2015. április 13.
A Honor 6 megérkezett a Magyar Telekomhoz