QR-kód: a hamisítók ellensége

A Pernod Ricard francia italgyártó azt tervezi, hogy jövő áprilistól minden kínai piacra szánt termékén QR kódot helyez el. A cég ezzel próbál védekezni termékeinek hamisítása ellen. A vásárlók okostelefonjuk segítségével azonosítani tudják majd a terméken elhelyezett kódot, ám ezáltal nem csak azt ellenőrizhetik majd le, hogy valódi-e az adott szeszes ital, hanem tájékoztatást kaphatnak az előállítási folyamatról és a márkával kapcsolatos egyéb fontosnak és hasznosnak vélt tudnivalókról. Ezen felül pedig értékes piaci visszajelzéssel szolgálhatnak a vállalat számára — írja a hamisitasellen.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

14 millióba is kerülhet egy laptop elvesztése

ked okt 8 , 2013
Az eltulajdonított és adatvédelmi rendszerrel nem rendelkező laptopok több mint fele kerül illetéktelen kezek közé. Mindazonáltal a laptopokon tárolt adatok nagyobb értéket képviselnek a vállalatok számára, mint maguk az eszközök. Az adatvesztés által okozott maximális kárértéket mintegy 14 millió forintra becsülik a cégek. Ebből következően a vállalkozások többségénél a működés […]