A nagyvállalatok több mint negyede tervezi, hogy egy éven belül mobil eszközökre is alkalmassá teszi a honlapját – derült ki a Corvinus Egyetem és az IFUA Horváth & Partners felméréséből. Ez azt jelenti, hogy megduplázódik azon cégek száma, amelyek a mobilinternetre is gondot fordítanak, jelenleg ugyanis az ilyen szervezetek aránya nagyjából 25 százalék a válaszadók között. Utóbbiak több mint fele az 500 legnagyobb magyar vállalat közé tartozik. A vállalatok körében a közösségi média használatában vezet a Facebook használata (47 százalék), jelentősen lemaradva kullog mögötte a LinkedIn (17 százalék) és a Twitter (11 százalék). (Az iwiw-ről nincs adat.) Ám csak a cégek ötöde kommunikál naponta a közösségi médiában, s további tizede teszi meg ezt legalább hetente. Márpedig az ennél ritkább megszólalás ezen a csatornán hatástalan. A cégek nagy része inkább csak kipipálja ezt a feladatot, olyasfajta megfontolásból, hogy ha a konkurencia fent van a Facebookon, akkor nekik is fent kell lenni. Arra már kevésbé törekszenek, hogy a jelenlét valós hozzáadott értéket adjon.
És még ez is...
-
2020. október 22.
Svédország sem akar konfliktust az USA-val a Huawei miatt
-
2014. október 7.
Megérkezett a Lumia 735 okostelefon
-
2016. április 5.
Durván nőttek tavaly a Huawei bevételei
-
2013. november 3.
Új Sony telefonok a Vodafone-nál
-
2014. június 17.
A SIM-kártya használata kettéosztja Európát
-
2021. március 17.
Licenszelné 5G technológiáját a Huawei