Lehalt a BKK mobiljegy-alkalmazása

bérletÁtmeneti fennakadás volt tapasztalható a BudapestGO és a BKK többi mobiljegy-alkalmazásának használatában – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).

Azt írták, a BKK-tól független technikai hiba miatt alakult ki a probléma, ami a jegy- és bérletvásárlással, valamint az érvényesítéssel kapcsolatos funkciókat érinti. A korábban megvásárolt termékeket jelenleg nem lehet érvényesíteni, emellett új jegy vagy bérlet vásárlása sem lehetséges. A BudapestGO és a többi mobiljegy-alkalmazás háttérendszerét is biztosító szolgáltató már dolgozik azon, hogy újra elérhetők legyenek ezek a funkciók – tudatta a BKK. Az ellenőr, utaskoordinátor BKK-munkatársak és az első ajtós buszok járművezetői is tudnak a problémáról, így a már megvásárolt mobiljeggyel, bérlettel használhatók a járatok.

A BKK arra kérte az utasait, hogy mobiljegyek helyett vásároljanak papíralapú jegyet. A hibát egyébként gyorsan elhárította a szégyenlősen meg nem nevezett szolgáltató.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Prepaid: Spórolhatsz, ha eSIM kártyával utazol

szo ápr 15 , 2023
ShareTweetPinShareA kifejezetten utazóknak szóló feltöltőkártyás szolgáltatás a fizikai SIM kártyák mellett már eSIM kártyán is elérhető a CitySIM-nél. A telefonok fejlődésével a mobilszolgáltatók is újításokkal rukkolnak elő. “Az eSIM kártyánk már három éve létező termék, de a pandémia miatt elhalasztottuk a széleskörű bevezetését” – mondta Veres Gabriella, aki a Lloyd […]
túrista telefonál térkép

És még ez is...