A nagyvállalatok több mint negyede tervezi, hogy egy éven belül mobil eszközökre is alkalmassá teszi a honlapját – derült ki a Corvinus Egyetem és az IFUA Horváth & Partners felméréséből. Ez azt jelenti, hogy megduplázódik azon cégek száma, amelyek a mobilinternetre is gondot fordítanak, jelenleg ugyanis az ilyen szervezetek aránya nagyjából 25 százalék a válaszadók között. Utóbbiak több mint fele az 500 legnagyobb magyar vállalat közé tartozik. A vállalatok körében a közösségi média használatában vezet a Facebook használata (47 százalék), jelentősen lemaradva kullog mögötte a LinkedIn (17 százalék) és a Twitter (11 százalék). (Az iwiw-ről nincs adat.) Ám csak a cégek ötöde kommunikál naponta a közösségi médiában, s további tizede teszi meg ezt legalább hetente. Márpedig az ennél ritkább megszólalás ezen a csatornán hatástalan. A cégek nagy része inkább csak kipipálja ezt a feladatot, olyasfajta megfontolásból, hogy ha a konkurencia fent van a Facebookon, akkor nekik is fent kell lenni. Arra már kevésbé törekszenek, hogy a jelenlét valós hozzáadott értéket adjon.
És még ez is...
-
2023. február 28.
Technológia a szerelem, a romantika szolgálatában
-
2024. március 1.
Felizgatta a HMD-t az együttműködés a Mattellel
-
2020. május 7.
Milyen 5G? Még csak most indul be 4G
-
2014. április 27.
A NAV halad a korral, mobilalkalmazással segít az adózóknak
-
2012. június 13.
Robbanásszerű növekedést vár a Telenor
-
2019. február 15.
3D-s szelfikre is képes az LG G8ThinQ okostelefon