Durván nőttek tavaly a Huawei bevételei

mobilA Huawei közzétette a 2015-ös üzleti évre vonatkozó globális pénzügyi eredményét. A vállalat mindhárom üzletága erőteljes növekedést mutatott: összesen 395 milliárd jüan (60,8 milliárd dollár) éves bevételt értek el világszerte, amely az előző évi eredményhez képest 37 százalékos növekedést jelent. A Huawei nettó nyeresége 33 százalékkal 36,9 milliárd jüanra nőtt (5,7 milliárd dollár). A vállalat megközelítőleg hatvanmilliárd jüant (több mint kilenc milliárd dollárt) fektetett kutatás-fejlesztésbe 2015-ben, amely éves bevételének 15 százalékát teszi ki. Ezzel az összeggel a vállalat összesen 240 milliárd jüant (körülbelül 37 milliárd dollárt) meghaladó összeget fordított erre a területre az elmúlt tíz évben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Rengeteg Statham az LG első G5-reklámfilmjében

ked ápr 5 , 2016
Jason Statham – az olyan népszerű akciófilmekből ismert színész, mint A szállító (The Transporter) és A feláldozhatók (The Expendables) – tűnik fel az LG Electronics (LG) legújabb, a moduláris LG G5 okostelefont népszerűsítő, ma debütált reklámfilmjében. A klip Fredrik Bond reklámfilmrendező műve, aki számos világméretű kampányon dolgozott már a legnagyobb vállalatok […]

Friss, ropogós